Schrijf je site: je 4 belangrijkste webpagina’s in 2 dagen klaar!

Laat jouw website nog niet goed zien wat je voor je klanten kunt betekenen, of ben je net gestart en ben je je website nog aan het bouwen?
Worstel je met je site en zoek je naar de tijd en inspiratie om hem nou eindelijk eens goed en up to date te krijgen?
Of staat de site eigenlijk wel, maar moet je een enorme drempel over om salespagina’s voor je nieuwe diensten te schrijven?

Je kunt die webteksten best zelf schrijven.

Jij weet tenslotte het beste wat jouw bedrijf voor je klanten kan betekenen.
Maar de tijd ontbreekt om er eens rustig voor te gaan zitten.
En áls je dan rustig gaat zitten, blijft je scherm lang leeg.

Wat moet je precies schrijven?
Hoe verwoord je dat zo dat je ideale klant er enthousiast van wordt?

Voor je het weet, heb je er uren in zitten zonder resultaat.
Mét frustratie.
Want verdorie, je moet toch wel zelf je webteksten kunnen schrijven?

Dat klopt.
Je bént er ook toe in staat, echt wel.
Alleen, je hebt een beetje hulp nodig.

Want schrijven is een ambacht, een vak op zich. En dan is het handig als je een vakman – of in dit geval een vakvrouw – te hulp kunt roepen voor de fijne kneepjes. Niet alleen voor de juiste woorden op de juiste plaats, maar ook om je schrijfimpasse te doorbreken en weer helder te krijgen wat je ook alweer zeggen wilde. Om je zekerder te voelen over je eigen schrijfkwaliteiten en de boodschap die je wilt overbrengen. Om het wat minder eng te vinden dat iedereen dit straks kan lezen (en nog enger, deze teksten gaat gebruiken om te bepalen of ze met jouw bedrijf in zee gaan of niet).
Het hoort allemaal bij het schrijfproces, en daar help ik je bij in deze training.

Met mijn hulp staat er in twee dagen een prima basis van je website. 

In de training ‘Schrijf je site’ ga je twee dagen aan het werk om de vier belangrijkste typen pagina’s voor je site te schrijven:
1. je homepage
2. een (sales- of landings)pagina voor je belangrijkste product of dienst
3. je ‘over mij’-pagina
4. een blog

Wat houdt de training in?

We werken twee dagen samen in een kleine groep van maximaal 8 deelnemers, op een prettige locatie in Leiden of in Gouda.

Die dagen leveren heel wat op:
• Je snapt hoe je websitebezoekers naar jouw teksten kijken
• Je weet hoe je daarop kunt inspelen door de indeling en formulering van je teksten
• Je begrijpt hoe je eenvoudig kunt zorgen dat meer klanten je site via Google vinden (een stukje SEO dus, of zoekmachinemarketing)
• Je hebt voor 4 typen webpagina’s een format, zodat je weet wat je waar moet schrijven
• Je voelt je vrij om van die formats af te wijken als jou dat beter lijkt – want je kunt nu de consequenties overzien
• Je hebt de belangrijkste 4 pagina’s van je site geschreven! Ze zijn af! Met mijn feedback weet je zeker dat ze goed genoeg zijn om ze te publiceren.
• En: voortaan kun je het altijd zelf, elke keer als er iets moet worden aangepast of een landingspagina moet worden toegevoegd.

Wat investeer je?

Je trekt twee trainingsdagen uit om te schrijven, een vrijdag en de daarop volgende maandag. Reserveer een paar uurtjes in het weekend ertussen om nog wat te kunnen schrijven en schaven als je de inspiratie voelt.
Alles bij elkaar een stuk minder tijd dan wanneer je het zonder hulp zelf probeert, en met sneller resultaat.

Verder betaal je €500 ex btw voor twee volle trainingsdagen plus gedetailleerde feedback van mij op je teksten.

Op 15 en 18 maart is de pilotversie van deze training. Daarin kunnen maximaal 6 mensen meedoen. Je betaalt dan maar de helft van de prijs van de training, dus €250 ex btw, plus jouw eerlijke feedback waarmee ik de training nog kan verbeteren.

Wanneer kun je de training volgen?

15 en 18 maart – Pilotversie van de training

10 en 13 mei

21 en 24 juni

Waarom kan ik je leren om je eigen webteksten te schrijven?

teksten-voor-trainers-website-paginas25 jaar lang was ik professioneel tekstschrijver. Ik schreef bijvoorbeeld mee aan één van de allereerste websites van AkzoNobel, voor het merk Flexa. In de jaren daarna volgde ik de ontwikkelingen van tekst op internet op de voet, schreef ik tientallen webteksten voor grote en kleine organisaties en ontwikkelde ik me net zo hard als het internet zelf. En ik kan ook nog teruggrijpen op een organisatiekundige achtergrond en een marketingopleiding.
Sinds 5 jaar draag ik mijn kennis en ervaring vooral over aan anderen. Coachees en deelnemers aan die trainingen vinden het prettig dat ik een prettige, veilige sfeer creëer waarin alle fasen van het schrijfproces aan bod kunnen komen. Het nadenken over je bedrijf, je boodschap en je lezer, de spanning van zichtbaar worden, de beste formulering, indeling en layout van je tekst – als het bij jou speelt, is er ruimte voor in de training, zodat je productief kunt werken.

Hoe kun je je inschrijven?

Als je denkt Ja, ik ga doorpakken en mijn eigen webteksten schrijven, dan klik je dat zinnetje gewoon aan en je geeft je gegevens door. Dan neem ik contact met je op!