Schrijf je site: in één dag je webteksten af!
Je website ligt als een steen op je maag. Die teksten móeten af, je weet dat jouw coachpraktijk een boost gaat krijgen als je site goed staat. Maar ondanks jouw eigen pogingen en de hulp die je er al bij gekregen hebt, staan ze er nog steeds niet.
Dat is enorm frustrerend.
- Je weet best dat je ook klanten kunt maken zonder website, maar eens moet het ding er toch komen in de vorm die je voor ogen hebt. Nu is het een half afgemaakt project.
Kost energie, en het remt je in je bedrijf terwijl je zo graag vooruit wilt. - Potentiële klanten durf je niet te verwijzen naar je website. Je verontschuldigt je: ‘Ja, ik ben de site aan het ombouwen dus wat er nu staat is tijdelijk hoor’. Je voelt heel goed dat je geen beste indruk maakt, en daarbij: je gebruikt die smoes al zo lang dat je ‘m zelf spuugzat bent.
- Je probeert het nog eens in je eentje, maar je blijft twijfelen: is het zo nou echt goed? Heb je de juiste klant voor ogen, de pijn van die klant goed gekozen, schrijf je nu echt in de taal van je klant en gaat die zich aangesproken voelen? Dus dat document blijft ergens op je computer staan en geen potentiële klant die het te lezen krijgt.
- Je krijgt adviezen. Van een webbouwer. Iemand die veel met social media doet. Een marketeer in een groot bedrijf. En ze zeggen allemaal iets anders. Je raakt er alleen maar meer van in de war en die teksten staan nog altijd niet op je website.
Nee, nou níet die laptop door het raam keilen – het is heel simpel op te lossen, in één dag.
Je wilt natuurlijk gewoon dat die teksten er staan. Dat je vooruit kunt met het bouwen aan je bedrijf, terwijl je zeker weet dat wat er op je website staat écht goed is.
Stel je eens voor dat je een mogelijke klant zelfverzekerd kunt vertellen: ‘Kijk maar even op mijn site, daar vind je alle informatie!’
En dat je zeker weet dat jouw webteksten jouw ideale klant aanspreken.
Alle quasi-specialisten mogen ervan vinden wat ze willen: jij weet dat je webteksten hebt die werken voor jouw praktijk!
Wat? Hoe je dat simpel voor elkaar krijgt in één dag, terwijl het je al zo ontzettend veel tijd en frustratie gekost heeft?
Doe gewoon mee aan Schrijf je site!
In een klein groepje van maximaal 4 deelnemers werk je samen met mij aan je webteksten. We checken je ideale klant. We volgen simpele formats voor de homepagina, de salespagina’s en je ‘over mij’ en we bereiden samen voor wat jij daar precies op moet zetten.
Om 10 uur ’s morgens starten we, om 16.00u ’s middags staat het allemaal op papier.
De training vindt plaats op locatie in Leiderdorp. Op verzoek plan ik ook online groepen in.
Een week na de trainingsdag hebben we met de groep nog een afspraak van een uur via Zoom om de puntjes op de i te zetten.
De volgende trainingsdata zijn:
- 13 november 2023
- 8 januari 2024
O yes, help mij om mijn webteksten goed op papier te krijgen!
Na afloop van Schrijf je site is jouw probleem opgelost. Je webteksten zijn klaar en jij kunt eindelijk verder vooruit met je praktijk.
Als je iemand spreekt die je klant zou kunnen zijn, verwijs je trots naar je website (met een onmerkbare maar diepe zucht van opluchting!).
Je vraagt een nieuwe klant hoe haar probleem eruit ziet, en zij antwoordt ‘nou, eigenlijk precies zoals op jouw site staat’ (gebeurt echt!).
Je hoeft je van niemand meer iets aan te trekken als het om je webteksten gaat. Jij weet zeker dat ze staan als een huis, helemaal passend bij wat jouw coachpraktijk nodig heeft om nieuwe klanten aan te spreken!
Ja, help mij om mijn webteksten goed op papier te krijgen!
Wat kost dat dan?
Je investeert in deze training één dag van je tijd – een stuk minder dan er tot nog toe in al je pogingen zit. Plus eventuele verwerkingstijd in de week erna, en het uur voor onze Zoom-afspraak.
De kosten zijn €725 ex btw.
Ik doe mee – help mij om mijn webteksten goed op papier te krijgen!
Waarom kan ik je helpen om je eigen webteksten te schrijven?
Met een achtergrond in communicatie, marketing en organisatiekunde was ik een jaar of twintig freelance tekstschrijver voor grote en kleine organisaties. Denk AkzoNobel, ANWB, De Hypotheker.
Maar eenpitters waren mijn favorieten. Die hadden zelf vaak de kennis niet in huis voor goede marketing, terwijl ze op hun vakgebied juist uitblinken. Mijn teksten maakten dus een groot verschil.
Die impact werd nog veel groter toen ik besloot om coaches, trainers en therapeuten te gaan coachen in het schrijven van hun eigen teksten. Niet meer één tekst afleveren, maar een ondernemer die zelf kan schrijven! Als schrijfcoach in de programma’s van businesscoach Veronique Prins leerde ik deze groep ondernemers nog beter kennen en kan ik nog beter inspelen op wat zij nodig hebben. In Schrijf je site werk ik met de formats die ook in haar programma’s gebruikt worden, omdat die werken.